Видалення сажевого фільтра в Києві

ПРОФЕСІЙНЕ РІШЕННЯ ПРОБЛЕМ

САЖОВИЙ ФІЛЬТР DPF PDF FAP

Якісний сервіс з ремонту, обслуговування та відключення Сажового фільтра (DPF, PDF, FAP) на Легкових автомобілях. Вирішення будь-яких проблем від фахівців у цьому питанні.

ВИКОНУЄМО ПОВНИЙ КОМПЛЕКС РОБОТ З САЖОВИМ ФІЛЬТРОМ

  • ДІАГНОСТИКУ НЕСПРАВНОГО САЖОВОГО ФІЛЬТРУ
    Знайти точну причину виходу системи з ладу та повернути робочий стан
  • МЕХАНІЧНЕ ЧИЩЕННЯ ФІЛЬТРУ
    Чищення Сажового фільтра DPF із застосуванням новітньої 3х ступінчастої процедури очищення хімією, що не має аналогів на ринку
  • ВИДАЛЕННЯ САЖОВОГО ФІЛЬТРУ
    Повний комплекс робіт, що включає механічне видалення та перепрограмування блоку управління двигуном
  • РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПІСЛЯ НЕЯКІСНОГО СЕРВІСУ
    Аналіз проведених змін та виправлення допущених помилок сторонніх сервісів
Нижче буде докладний опис системи, причин виходу з ладу та варіантів вирішення проблем, що допоможе визначитися з вибором необхідної процедури. Нема часу читати? Просто зателефонуйте чи напишіть і ми допоможемо вибрати оптимальний варіант.
КОНТАКТИ

ДОКЛАДНО ПРО САЖОВИЙ ФІЛЬТР

Призначення Сажового фільтра
На всіх сучасних дизельних автомобілях встановлений фільтр сажевих частинок, що зазвичай називається Сажевий фільтр. Скорочено він також називається DPF (Diesel Particulate Filter), PDF (Particulate Diesel Filter), або FAP. Як правило, він встановлений після каталізатора, знаходиться в металевому корпусі, є керамічний брикет пористої структури вагою від 1 до 6 кг (залежно від автомобіля). Призначення видно з назви - фільтр сажі затримує незгорілі частинки сажі.
Проблеми з Сажовим фільтром

Зазвичай термін служби фільтра складає 200 тисяч кілометрів, і він не повинен доставляти проблем під час правильної експлуатації. Але часто проблеми виникають на пробігу 40 тисяч і навіть менше. Чому так відбувається? Є кілька основних причин:

  • Фізичний знос та/або руйнування.
  • Неякісне паливо.
  • Несправність одного або декількох компонентів фільтра (датчиків).
  • Потрапляння масла в систему випуску.
  • Експлуатація автомобіля в режимі відсутності регенерації.

Важливо враховувати головний фактор - фільтр не може накопичувати сажу нескінченно. Тому періодично запускається процедура пропалювання або регенерації фільтра  Для її успішного виконання автомобіль повинен рухатися протягом приблизно 15-25 хвилин на підвищених оборотах при повністю прогрітому двигуні, коли можливе підвищення температури вихлопних газів до 650-800 градусів. Тільки у цьому випадку фільтр очищається. При міському режимі роботи (особливо короткі поїздки) пропалення практично не включається , фільтр швидко забивається сажею і виходить з ладу. Те саме відбувається при несправності компонентів, що контролюють стан фільтра та систем, що беруть участь у процесі пропалювання.

Симптоми несправності сажового фільтра

Є кілька симптомів, за якими можна зрозуміти, що з'явилася проблема з DPF:

  • З'явилися символи "check engine" та несправності сажевого фільтра.
  • Зникла тяга або вимкнулась турбіна .
  • Вихід з ладу турбокомпресора, у тому числі після ремонту. Явна ознака проблеми із сажевим фільтром. Коли він забитий створюється велике протитиск, засмічення геометрії турбіни сажею та її заклинювання (скарга на недодув або передув турбіни), налипання сажі на крильчатці турбіни внаслідок чого з'являється дисбаланс.
  • Підвищений рівень мастила – яскраве свідчення проблеми з DPF. Через постійну регенерацію дизельне паливо потрапляє в систему мастила, внаслідок чого відбувається підвищений знос усіх деталей двигуна.
  • Симптомом несправного фільтра так само може бути збільшена витрата палива (особливо на автомобілях Toyota/Lexus), двигун починає глухнути або не заводиться взагалі, періодично сильно димить (активна регенерація).
  • Вихід з ладу датчиків. Сажа, яка може вільно вийти назовні, веде до швидкого виходу з ладу датчиків, контролюючих стан фільтра, і зрештою його руйнації.
  • Сторонні звуки під час перегазування. Двигун неохоче набирає обертів, "чхає" при скиданні обертів, турбіна "шипить" і т.д.
  • Періодично з'являється густий чорний дим. В основному від цього страждають власники автомобілей, обладнаних додатковою форсункою для пропалювання фільтра сажі.
  • Постійна регенерація або занадто частий інтервал включення пропалювання фільтра сажі.

ВАРІАНТИ РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІЗ САЖОВИМ ФІЛЬТРОМ

Заміна фільтра сажі на новий

Здавалося б, найпростіший і найнадійніший варіант - просто виконати заміну несправного DPF на новий. Але не все так просто. По-перше, вартість нового оригінального фільтра може сягати 3000 євро (в середньому 1200 установка). По-друге, заміна НЕ ГАРАНТУЄ, що з новим фільтром не станеться те саме - вам можуть замінити фільтр, але не усунути причину його виходу з ладу. Це призводить до нових витрат на ремонт датчиків та компонентів. Є варіант заощадити та встановити неоригінальний фільтр (від 300 євро), але, за нашою практикою, термін їхньої служби від 1 місяця до року, потім все повторюється. Після заміни фільтра необхідно провести процедуру адаптації нового фільтра. Всі ці процедури можна провести у нашому сервісі.

Механічна чистка фільтра

Шляхом глибокого очищення з використанням спеціальної хімії досягається повне відновлення працездатності фільтра. Найважливішим фактором правильного проведення процедури є звернення до професіоналів у цьому питанні, щоб усунути причину виходу з ладу, а не просто "мити" фільтр і не зробити ще гіршим. Плюс цього рішення – відновлення працездатності фільтра, відсутність повторення проблем у найближчому майбутньому. Мінуси - чищення неможливо виконати, якщо фільтр почав руйнуватися, іноді потрібна заміна дорогих датчиків, рано чи пізно проблема знову повториться. З нашої практики - чистка ефективна при пробігу до 150 тисяч, все що вище - 50/50, так як Сажовий фільтр має свій ресурс (в район 200 тисяч) і він втрачає фізичні властивості, які неможливо відновити чисткою.

МИ ВИКОНАЄМО ПРОФЕСІЙНУ ЧИСТКУ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ТЕХНОЛОГІЮ І ХІМІЮ НЕ МАЮЧИХ АНАЛОГІВ. ТАКОЖ МИ УСУВАЄМО ПРИЧИНИ ВИХОДУ ФІЛЬТРУ З ЛАДУ. ПРИКЛАД, ЧОМУ ВАЖЛИВО ДОВІРЯТИ ЧИЩЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛАМ ВИ МОЖЕТЕ ПОБАЧИТИ НИЖЧЕ. НЕВІРНЕ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ВЕДЕ ДО ПОВНОГО ВИХОДУ ФІЛЬТРУ З ЛАДУ, РІВНО ЯК І СПРОБИ ЧИЩЕННЯ НЕСПРАВНОГО ФІЛЬТРУ

Видалення Сажового фільтра

Суть проста - фізично видалити забитий фільтр сажі. Видалення DPF передбачає так само виконання програмної частини, оскільки якщо цього не зробити авто увійде в аварійний режим. Плюси очевидні - ви вирішите проблему раз і назавжди, полегшіть "життя" двигуну та турбіні за рахунок відсутності перешкоди та необхідності проштовхувати вихлопні гази через фільтр. З мінусів - автомобіль стане менш "екологічним", але прочитавши далі ви зрозумієте, що все це умовно. Інші проблеми (клуби чорного диму, неможливість пройти ТО, помилки тощо) відносяться до надуманих або є наслідком звернення до непрофесіоналів. Нижче ми покажемо факти. У нашому сервісі можна виконати повний комплекс робіт з кваліфікованого видалення фільтра Сажа, всі етапи роботи ми робимо самі (механічну і програмну) - це гарантує відмінний результат, відсутність проблем, нашу повну відповідальність. Ми не використовуємо емулятори та інші низькоякісні рішення – серйозний підхід для якісного довічного вирішення проблеми.

Видалення фільтра: Екологія, Чорний дим, Техогляд

<> Деякі стикаються з проблемами після видалення - авто починає сильно диміти, сипітиме помилками, не може пройти техогляд. Проблема виникає не тому, що видалено фільтр, а є результатом звернення до дилетантів, за принципом "де дешевше туди і поїду". Звертаючись до фахівців, ви гарантовано захищені від таких "бонусів". Є величезна різниця між доопрацюванням у фахівців, які використовують перевірені сертифіковані рішення, і непрофесіоналів, які користуються "вимикачами" і іноді взагалі не розуміють, що і як потрібно робити. Переробити роботу після такого "сервісу" іноді коштує в рази дорожче, ніж зробити все добре. За умови справних форсунок та турбіни проблем із проходженням техогляду не виникає.

Важливо пам'ятати - часом незначна економія тягне за собою більші витрати коштів, нервів та часу, аніж робота кваліфікованого фахівця. Нижче наведено приклад нашої роботи.

Важко зробити вибір чи хочете записатися в сервіс?

КОНТАКТИ