Видалення каталізатора у Києві
ПРОФЕСІЙНЕ РІШЕННЯ ПРОБЛЕМ
БЕНЗИНОВІ АВТО ПРОБЛЕМИ НОРМ ВИХЛОПУ CO/CH

якісний сервіс з ремонту, обслуговування та відключення каталізаторів на легкових автомобілях. Вирішення будь-яких проблем від фахівців у цьому питанні.

ВИКОНАЄМО ПОВНИЙ КОМПЛЕКС РОБОТ З КАТАЛІЗАТОРОМ
- ДІАГНОСТИКУ НЕСПРАВНОГО КАТАЛІЗАТОРАЗнайти точну причину виходу системи з ладу та повернути робочий стан
- ЗАМІНУ КАТАЛІЗАТОРАЗаміна каталізатора на новий та виправлення програмної частини автомобіля
- ВИДАЛЕННЯ КАТАЛІЗАТОРАПовний комплекс робіт, що включає механічне видалення та перепрограмування блоку управління двигуном
- РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПІСЛЯ НЕЯКІСНОГО СЕРВІСУАналіз проведених змін та виправлення допущених помилок сторонніх сервісів
Нижче буде докладний опис системи, причин виходу з ладу та варіантів вирішення проблем, що допоможе визначитися з вибором необхідної процедури.
Нема часу читати?
Просто зателефонуйте чи напишіть і ми допоможемо вибрати оптимальний варіант.
КОНТАКТИДОКЛАДНО ПРО КАТАЛІЗАТОР
Призначення Каталізатора
На всіх сучасних дизельних та бензинових автомобілях встановлюються каталізатори (каталітичні нейтралізатори).
Їхнє призначення в очищенні вихлопних газів від таких елементів як CO/CH.

Проблеми з Каталізатором
Термін служби каталізатора закладений виробником становить 150 тисяч кілометрів, і він не повинен доставляти проблем при правильній експлуатації. Але часто проблеми виникають на пробігу 80 тисяч і навіть менше. Чому так відбувається? Є кілька основних причин:
- Фізичний знос та/або руйнування.
- Неякісне паливо.
- Несправність двигуна.
- Потрапляння мастила в систему випуску.
Важливо враховувати головний фактор - каталізатор не може працювати нескінченно, так як під дією температури та інших небажаних факторів, таких як потрапляння мастила або палива, що не згоріло, у вихлопну систему - руйнується.
Симптоми несправності Каталізатора
Є кілька симптомів, за якими можна зрозуміти, що з'явилася проблема з каталізатором:
- З'явилися символи "check engine" і несправності каталізатора.
- Зникла тяга або вимкнулась турбіна.
- Не рівномірна робота двигуна (двигун троїть, смикається, не реагує на газ належним чином).
- Вихід з датчиків (лямбда зонда).
- Сторонні звуки під час перегазування. Двигун неохоче набирає обертів, "чхає" при скиданні обертів, турбіна "шипить" і т.д.


